Fullt Hus & Övermod..

Då var vi 3 pers på 25 kvadrat då. Trångt o mysigt, tvätt och diskberget växer medans en suspekt doft av drängkammare sprider sig likt en löpeld. Men vi gillart. Gött ha dig här Baazz!

 

Veckan har flutit på likt klarälven annars. Mycket jobb och mycket träning. Har börjat 2 om nätterna och tjänat in lite goa natt tillägg. Sen efter avklarade jobbpass har vi begett oss till friskis & svettis för att brottas med lite vikter. Tror tydligen att vi är i toppform men där hugger vi i sten. Konditionen är väl ungefär lika bra som hos gamla Vikingstad profilen Muffin, men det blir väl bättre förhoppningsvis…

 

Nu tog visst tröttheten över så för en gångs skull blir det ett kort inlägg. Kan bli och somna in till Jönssonligan. Vi säger som Sickan: "Finska sämskskinn är det sämskaste som finsk!"


Dagens Låt: Mick Jagger - God gave me everything. Förjävla trevlig bit!

 


Kommentarer
Postat av: ss

Ni har också blivit flinka. Nu måste ju jag styra upp min träning igen när jag läser detta.

Bara lugn mottot används flitigt fortfarande.

2008-08-28 @ 19:40:57
URL: http://vaskera.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag kan säga av erfarenhet: att tro att man är hulken löser inte några problem.. Snarare att man får dom! Fy fan, jag kan inte kliva upp ur sängen och inte sova heller... så gå in lite lugnt oki?! OCH Björn, jag räknar kallt med att jag ska få rabatt på IKEA, dum får man juh inte bli ;) Och Jerry.. Vart har alla mina välkomstbanderoller varit under åren som gått? hehe. Roligt att han möts av en sådan trevlig överraskning! Ha så kul nu pojkar och hälsa bazz

2008-08-29 @ 00:32:53
URL: http://lisenfisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0